Yoga

Djupviksyoga fyller 10 år

Det är i år tio år sedan jag startade strandyogan och det känns fantastiskt att få dra igång varje år. Jag startar redan efter midsommar och har längtat efter detta hels året. På stranden på Öland är allt så enkelt då vi har havet och vinden och alla elementen omkring mig. Jag behöver inte göra så mycket utan det sköter sig själv på ett förunderligt vis.